П`ятниця, 15.12.2017, 23:48
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 135
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Гімназія складається з трьох головних учасників навчально-виховного процесу – учнів, учителів і батьків. Тісна взаємодія цих груп лежить в основі роботи Ради гімназії.

Рада є одним із сучасних форматів громадської взаємодії, де вчителі знаходяться у відкритому діалозі з учнями та їх батьками. Батьки своїм прикладом можуть продемонструвати дітям реальну участь у державно-громадському управлінні гімназією.

Рада гімназії - це постійно діючий у період між загальними зборами (конференцією) орган громадського самоврядування. У своїй діяльності Рада керується Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Статутом гімназії, типовим положенням про Раду загальноосвітнього навчального закладу.

Рада гімназії є найвищим колективним органом самоврядування в навчальному закладі. Рішення Ради гімназії, прийняти в межах повноважень та у відповідності із законодавством, обов'язкові для адміністрації, вчителів, учнів та батьків. На основі рішень Ради гімназії директор має право видавати накази та розпорядження. Рішення Ради гімназії, якщо воно не протирічить чинному законодавству, є остаточними.

 

Метою діяльності Ради є:

  • сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;
  • об'єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку гімназії та вдосконалення навчально-виховного процесу;
  • формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління навчальним закладом;
  • розширення колегіальних форм управління навчальним закладом;
  • підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу.

Основними завданнями Ради є:

  • підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім'єю, громадськістю, державними та приватними інституціями;
  • визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку навчального закладу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;
  • формування виховного середовища;
  • створення належного педагогічного клімату в навчальному закладі;
  • сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;
  • підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів;
  • сприяння організації дозвілля та оздоровлення гімназистів;
  • ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов'язковості загальної середньої освіти;
  • стимулювання морального та матеріального заохочення гімназистів, сприяння пошуку, підтримці обдарованих дітей;
  • зміцнення партнерських зв'язків між родинами гімназистів та гімназією з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.
Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz