ПОЛОЖЕННЯ
ПРО МЕТОДИЧНУ РАДУ
Бахмацької гімназії
1. Загальні положення
1.1. Методична рада Бахмацької гімназії – колективний громадський професійний орган, який об'єднує на добровільній основі членів педагогічного колективу освітнього закладу з метою здійснення керівництва методичною (науково-методичною) діяльністю.
1.2. Методична рада координує роботу структурних підрозділів методичної служби гімназії.
1.3. Члени методичної ради працюють на громадських засадах.
2. Мета і завдання діяльності
2.1. Мета діяльності методичної ради - забезпечення гнучкості, оперативності методичної роботи Бахмацької гімназії, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, формування професійно значущих якостей вчителя, класного керівника, зростання їхньої професійної майстерності.
2.2. Завдання методичної ради:
-
- створити згуртований колектив однодумців, які дбайливо зберігають традиції школи, прагнуть до постійного професійного самовдосконалення навчальних процесів в установі, підвищення продуктивності викладацької діяльності;
- сприяти пошуку та використанню у навчально-виховній роботі сучасних методик, форм, засобів та методів викладання, нових педагогічних і навчальних технологій;
- вивчати професійні здобутки вчителів, класних керівників, узагальнювати цінний досвід кожного і впроваджувати його в практику роботи педколективу;
- стимулювати ініціативу і активізувати творчість членів педколективу в творчій діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення і розвиток навчально-виховного процесу;
- аналізувати результати педагогічної діяльності, виявляти і попереджати помилки, труднощі, перевантаження учнів і вчителів; вносити пропозиції щодо вдосконалення діяльності методичних підструктур і брати участь у реалізації цих пропозицій;
- сприяти розвитку особистісно-орієнтованої педагогічної діяльності, забезпечувати умови для самоосвіти, вдосконалення та самореалізації особистості педагога.
3. Зміст діяльності
Методична рада організовує свою діяльність за такими напрямками:
- аналіз результатів діяльності педколективу, вчителів окремих предметів;
- розгляд, вироблення та оцінка стратегічно важливих пропозицій з розвитку гімназії , її окремих ділянок, з науково-методичного забезпечення освітніх процесів, у тому числі інноваційних;
- участь у розробці варіативної частини робочого навчального плану;
- аналіз та рекомендації до друку та впровадження методичних посібників, програм та іншої продукції методичної діяльності закладу;
- розгляд питань організації, керівництва та контролю науково-дослідницької роботи гімназистів 8 – 11 класів;
- розробка положень про конкурси;
- вибір форм та методів організації наставництва;
- внесення пропозицій зі стимулювання й оцінки інноваційної діяльності педагогів, у тому числі в ході атестації.
- вивчення досвіду роботи інших навчальних закладів;
4. Структура і організація діяльності методичної ради
4.1. До складу методичної ради входять представники адміністрації Бахмацької гімназїі, керівники МО, досвідчені вчителі вищої та першої категорії. Склад методичної ради затверджується наказом директора.
4.2. У складі Методичної ради можуть формуватися групи за різними напрямками діяльності (проектно-дослідна, інноваційна, діагностика, розробка змісту і т. п.).
4.3. Керує методичною радою заступник директора із науково-методичної роботи. Для забезпечення роботи методична рада обирає секретаря.
4.4. Робота методичної ради здійснюється на основі річного плану. План складається керівником методичної ради, розглядається на засіданні методичної ради, узгоджується з директором гімназії і затверджується на засіданні педагогічної ради.
4.5. Періодичність засідань – не рідше 4 разів на рік. Засідання протоколюються. Про час і місце проведення засідання керівник методичної ради (секретар) зобов'язаний довести до відома членів ради.
4.6. Рекомендації підписуються головою методичної ради і секретарем.
4.7. При розгляді питань, які стосуються інших напрямів освітньої діяльності, на засідання запрошують відповідних посадових осіб.
5. Права методичної ради
Методична рада має право:
-
- готувати пропозиції і рекомендувати вчителів для підвищення кваліфікаційної категорії;
- висувати пропозиції про поліпшення навчального процесу в гімназії;
- ставити питання про публікацію матеріалів про передовий педагогічний досвід, накопичений у методичних об'єднаннях;
- ставити питання перед адміністрацією навчального закладу про заохочення співробітників за активну участь у дослідно-пошуковій, експериментальній, науково-методичній та проектно-дослідницькій діяльності;
- рекомендувати вчителям різні форми підвищення кваліфікації;
- висувати вчителів для участі у конкурсах «Вчитель року» та ін.
6 . Контроль за діяльністю методичної ради
6.1. У своїй діяльності методична рада підзвітна педагогічній раді школи.
6.2. Контроль за діяльністю методичної ради здійснюється директором відповідно до плану методичної роботи та внутрішнього контролю.
СКЛАД
МЕТОДИЧНОЇ РАДИ
Бахмацької гімназії
2017 – 2018 н.р.
Дуб’янська О. Г. – заступник директора з НМР; голова методичної ради;
Мішина С. І. – керівник методичного об’єднання вчителів іноземної мови; секретар методичної ради;
Антоненко Т. Ф. – заступник директора з НВР; член методичної ради;
Очеретяна Т. М. – керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів, член методичної ради;
Передерій С. А. – керівник методичного об’єднання вчителів предметів математичного циклу; член методичної ради;
Гурин Н. А. – керівник методичного об’єднання вчителів предметів природничого циклу; член методичної ради;
Клепач А. В. – керівник методичного об’єднання художньо-естетичних та технологічних дисциплін; член методичної ради.
План роботи Методичної ради (2017-2018 н.р.)
|