Суббота, 27.04.2024, 13:48
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 156
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Друзі сайту

«Дати людині щастя улюбленої праці – це значить допомогти їй знайти серед безлічі доріг ту, на якій найяскравіше розкриваються індивідуальні творчі сили і здібності її особистості»

В. Сухомлинський

 

Основним гарантом державотворення є високоякісна освіта, а гарантом якості освіти – високопрофесійний вчитель.

Існує вислів: Є хороший вчитель – є майбутнє у держави”.

Сьогодні школу не можна уявити собі без згуртованого колективу, дружнього союзу однодумців. До складу педагогічного колективу входять висококваліфіковані вчителі, які готові до роботи в сучасних умовах і прагнуть досягати нових освітніх результатів.

Педагогічний колектив нашої гімназії гнучко реагує на запити часу, шукає ефективні шляхи і методи навчання. Зміни, що сталися в освітянському просторі знайшли своє відображення і в науково – методичній роботі, що є складовою частиною освітнього процесу в гімназії.

Діяльність вчителів нашої гімназії – це сплав творчої думки і натхненної праці. Стимулом педагогічної творчості є визнання батьків та учнів. Рушійною силою – прагнення якомога краще вчити дітей. Базою творчого підходу до діяльності – поєднання традиційного та інноваційного в освітньому процесі.

 

Мета методичної роботипідтримувати діловий тонус педагогів, допомагати в подолані труднощів, сприяти розвитку творчого потенціалу вчителів.



Методична робота в Бахмацькій гімназії  здійснюється  відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Національної доктрини розвитку освіти, Концепції загальної середньої освіти, Концепції профільного навчання у старшій школі.

     Освітня діяльність педагогічного колективу Бахмацької гімназії  здійснюється  відповідно до обраної навчальної стратегії, спрямованої на підготовку гімназистів до життя в сучасних умовах.

 

Методична проблема навчального закладу:

"Від інноваційного змісту, технологій освіти і педагогічної майстерності учителя – до вдосконалення особистості гімназиста та підготовки його до життя в сучасних умовах "

Система науково-методичної роботи Бахмацької гімназії спрямована на:

  • Здійснення методичної роботи як умови фахового впровадження сучасних освітніх стандартів;
  • Формування професійно-педагогічної культури вчителів;
  • Формування у педагогів позитивної мотивації до підвищення власної фахової майстерності та інноваційної діяльності;
  • Продукування нових ідей і педагогічних технологій;
  • Забезпечення психологічного супроводу педагогів;
  • Розвиток творчості та професійної майстерності педагогів;
  • Формування самоосвітніх компетентностей;
  • Забезпечення методичного супроводу роботи з обдарованими дітьми;
  • Забезпечення інструментарію для здійснення діагностичних та моніторингових досліджень.

 

У гімназії створено сприятливі умови для ефективної науково-методичної роботи, творчих пошуків педагогів.

Запроваджуємо різноманітні форми методичної роботи:

- індивідуальні (наставництво, консультування, самоосвіта),

- групові (методичні об’єднання , динамічні групи),

- масові (педради, семінари, семінари-практикуми, педагогічні читання, методично-оперативні наради, засідання тощо).

 

Методична робота здійснюється за напрямками:

- вивчення потреб вчителів у методичних і психологічних консультаціях;

- робота з молодими вчителями;

- робота методичних угрупувань (методичних об’єднань, творчих та динамічних груп);

- здійснення моніторингових досліджень;

- атестація педагогів гімназії;

- видавнича діяльність;

- участь педагогів у професійних конкурсах, проектах.

 

Функції методичної роботи

1. Організаційно-методична допомога проведення відкритих уроків, суспільно-педагогічних акцій; творчих звітів, творчих портретів; конкурсів професійної майстерності.

2. Інформаційно - аналітична діяльність :

§ вивчення стану викладання основ наук та результатів навчальної діяльності;

§ визначення термінів проведення діагностичних контрольних робіт і тестування з різних предметів;

§ підбір діагностичних тестів і контрольних робіт на основі тематичного планування;

§ проведення педагогічного аудиту з використанням різноманітних форм і методів;

§ визначення основних напрямків індивідуального супроводу вчителів на основі аналізу результатів педагогічного аудиту.

3. Консультативно-методична робота:

§ індивідуальна робота з вчителями різної кваліфікації;

§ розробка разом з вчителями тематичного і поурочно планування;

§ робота з удосконалювання сучасних навчально-методичних комплексів;

§ організація позакласної роботи з предметів, проведення олімпіад, наукових конференцій;

§ участь у педагогічних проектах

4. Забезпечення безперервного підвищення кваліфікації вчителів:

§ систематизація роботи з проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації;

§ провадження в практику роботи вчителів досягнень сучасної педагогічної науки,
організація тематичних занять, практикумів, лекцій;

§ участь вчителів Гімназії в конкурсах педагогічних досягнень, оглядах, виставках, конференціях;

§ стимулювання педагогічних досягнень вчителів.

5. Атестація вчителів

§ організаційно-методична допомога вчителям, які проходять атестацію;

§ складання індивідуальних планів підготовки до атестації з кожним вчителем;
§ діагностика і експертиза педагогічної діяльності вчителів, що атестуються.

 

 

Всі наші педагоги такі різні, але безмежно закохані у свою справу, цінують прекрасне, прагнуть досконалості. А найголовніше – вони люблять своїх учнів, адже школа через учителя вчить дитину жити у світі прекрасного, щоб краса світу творила красу в самій людині і навпаки. В цьому процесі немає головного і другорядного, як немає головної пелюстки серед багатьох пелюсток, що створюють красу квітки. Тут усе головне – і урок, і взаємини між учителем і учнем, і позаурочна діяльність.

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz