Осінь 2010 року учнівський, педагогічний та батьківський колективи закладу нового типу – Бахмацької гімназії зустрів особливо піднесено. Нам 10 років! Це роки сумлінної праці заради високого результату – виховання Людини, високоінтелектуального громадянина, патріота України. Наші вихованці щороку беруть участь та займають призові місця у різноманітних конкурсах, учнівських предметних олімпіадах, Малій Академії Наук як на районному, обласному так і на Всеукраїнському рівні. Прагнемо сприяти оновленню та вдосконаленню навчально-виховного процесу на засадах особистісно-зорієнтованої педагогіки та шляхом запровадження основних елементів акмеологічної освіти. Більшість наших випускників щороку вступають до найпрестижніших вузів України на бюджетні місця. Хочемо довести, що ми – не провінційний навчальний заклад. Тому вже десять років гідно несемо почесне звання члена Міжнародного елітного клубу «Партнер», очолюваного кандидатом педагогічних наук, Народним учителем України, директором Українського гуманітарного ліцею Ганною Сазоненко. А у 2009 році в житті гімназії сталася особлива подія – вперше поріг гімназії переступили учні-шестирічки, які не просто стали першокласниками. Вони внесли в життя гімназії свіжий подих повітря. А ще вони стали учасниками апробації програми «Абетка харчування», яка зараз займає значне місце не лише у навчальній, а і в позаурочній діяльності дитячого колективу. Елементи «Абетки харчування» використовуються на уроках з предметів «Основи здоров’я», «Я і Україна», «Трудове навчання», «Читання», «Українська мова». Цього року з програмою працюють і нинішні першокласники. Відчуваємо цінність і актуальність цієї справи, зацікавленість не лише вчителів, а і батьків. Проводиться колективне дослідження можливості вдосконалення раціону харчування молодшого школяра, вивчають вимоги до його організації та необхідні його складові. Створюються книги сімейних рецептів класів-експериментаторів. А підсумком роботи - сімейні свята «В гостях у «Абетки харчування», на яких батьки разом з дітьми представляють сімейні рецепти. Особливо горді безпосередні учасники експерименту – учні початкових класів, адже вони його ключова фігура. Не пасивні його споглядачі, а учасники, які разом з учителями та батьками розробляють харчовий раціон, обговорюють користь вживання одних харчів і шкідливість інших. Дорослі розуміють, що навчити дітей правильно раціонально харчуватись – не лише важлива фізіологічна потреба, яка забезпечує здоров’я дитини, але і необхідна складова здорового способу життя майбутнього громадянина України.
В.Дудка Директор Бахмацької гімназії